neděle 1. července 2012

Bucharest in daily motion - denní život v Bukurešti 7

Euro 2012- obsluha nadevše


Koukáte na fotbal,...i potom co vypadli naši fotbalisté?
Na to už musí bejt člověk hodně velkej fanda fotbalu a nebo se musí opravdu pekelně nudit.

Minulou sobotu jsme taky okoukli ty čutálisty v national TV. Španělso-Francie. Než jsem se nadál, na stole leželo 5 panáků vodky a pár piv. Kopli jsme do sebe první rundu a začali padat sázky. Kunrad by se na zápas nevydržel dívat bez toho, aby byl patřičně motivován. Sázka byla 5Lei na skóre. Stejně jako já i Kuny tipoval 2:1 pro Španěláky, zatímco Tautis hlasoval pro nerozhodný výsledek 0:0. Domácí Vlad a George se shodly na Francouzské výhře 1:0. Ještě než nám servírka donesla druhé pivo, tak začalo pršet. Ne, že by jsme pili tak pomalu, nebo že by snad přišel déšť nečekaně. Jenom to slečně opravdu hodně dlouho trvalo. Úroveň zdejších služeb namíchla především Kunrada. Já jsem si za těch 6 měsíců docela zvykl na to, že nemá cenu očekávat kvalitu. V takovém případě vás totiž i ten průměr docela potěší. O poločase jsme sbalili fidlátka a vydali se najít hospodu jinou.

Tuhle nedělu jsme EURO mánii zakončili v domácí pohodě. Na vítěznou 4:0 Španělů jsme koukli na domácí 1,7m uhlopříčce LG a vybavili svoje hlavy a žaludky slušnou dávku zdejšího piva Skol. Pro dnešek padla, zejtra čekají Settlers online.Nelekjte se toho, že stránka zatím neexistuje. Všechno bude. Jen dočkejte času, jako husa klasu - já to zatím za vás otestuju ;-)
 
A protože jste byli všeci strašně hodní, hodně z vás mi popřálo k narozeninám tak vám posílám krátké video...

1 komentář:

  1. Zdar Housko. Máš to tu hustý... Kontaktuj mně prosím... Nutně.mulder-tc@seznam.cz ... Díky. Machy

    OdpovědětVymazat