pondělí 5. března 2012

Jak nasrat partnera v e-mailové komunikaci

7 rad jak spolehlivě nasrat partnera v e-mailové komunikaci.

1. Pokud odpovídáte na feedback (rozuměj: někdo tě tramtada boudu, že děláš špatně svojí práci ale použil na to medová slovíčka), uveďte, že chápete o co druhé straně jde, přijměte její námitky a na závěr e-mailu parafrázujte partnerovu větu s tím, že použijete jiný standard pro psaní důležitého termínu.

například: feedback X feed-back, IT X It, outsourcing X out-sourcing, deadline X dead-line

  • Nejen, že tím partnera v komunikaci spolehlivě naserete, ale zároveň dáte najevo vaši intelektuální nadřazenost a masírujete své ego.
  • Zejména užitečná technika pro další vyhrocení jakékoliv následující komunikace. Používejte obezřetně, pravděpodobnost spamování vašeho účtu je vysoká.
2. Použijte vykřičníky v oslovení a v rozloučení.
  • Velmi účinné především v krátkých e-mailech použitých jako omluva.
  • Úderné a stručné a jasné "Neser mě!"
například:
Drahý Martine!

Pokud si přeješ zjistit o této akci vice použij následující odkaz: link na blbosti

S pozdravem!

Ten co tě chce nebetyčně nasrat

3. Nesnažte se napsat správně jméno svého partnera v komunikaci nebo jej v průběhu e-mailu několikrát pozměňte.
  • Velmi účinná technika jak partnerovy v komunikaci naznačit, že jeho identita pro vás není jednoznačně definována, či-li je vám úplně u řitního otvoru.
  • Pro maximální efekt vystřídejte alespoň 3 různá oslovení.
  • Použitím zdrobnělin a přidáním infantilního adjektiva snížíte partnerovu hodnotu ještě více. Ale jako s kořením - přiměřeně.
například:
Drahý Jirko Nováku!

Děkuji, za tvojí zprávu, velmi nám pomůže..blablabalblablabalblablabalblablaba blablabalblablabalblablabal blablabalblablabalblablabal blablabal hodně keců blablabalblablabal
blablabalblablabalblablabal ještě víc keců a to je přesně důvod proč jsme rádi, že si nám ty Jiříku poslal svoji připomínku.
Ještě jednou ti Jiří děkuji, že jsi mě na zmíněnou situaci upozornil a neváhej mě opět kontaktovat..blablabla

S pozdravem a přáním příjemného dne

Ten co tě nikdy osobně poznat nechce

4. V odpovědi na e-mail vynechejte oslovení úplně a s pozdravem se také moc nepárejte.
  • Používejte v případech, je-li kolega z jiného oddělení a nemůže vám osobně rozbít ciferník.
  • Máte li možnost nepotkat daného kolegu vůbec a on vás osobně nezná, ani si nemůže vyhledat vaši fotografii v interním komunikačním systému, doporučuji používat ve veškerých odpovědích na jakékoliv maily.
5. Kontrast je základem úspěchu. Pokud chcete být mistrem "e-mailovým nasíračem" pak musíte ovládnout temné síly kontrastu v komunikaci. Psaná komunikace má svá specifika, především však umožňuje projít si text znovu a porovnat některé jeho části. Stejně tak jako na rozdílnost teploty mezi vnějším a vnitřním prostředím, reaguje člověk také na rozdíl ve sděleních, které přijímá. Vaším úkolem je v e-mailu roztrousit nekompatibilní sdělení a donutit adresáta cítit se nejistě a zmateně.

například:
Drahý Dobromile,

Vím, že to není kritika. Prosím věřte mi, že je to vědomý záměr, abych publikovala anglickou variantu, jelikož jsem byl omezen formátováním.

Pokud byste měl pocit, že jste omezen v komunikaci (je vyloučeno abyste z ní byl zcela vyloučen!), spustili bychom web v jiném jazyce. Dostala jsem i zpětnou vazbu, která vyžaduje přesný opak.
Díky za zpětnou vazbu a opravdu doufám, že se zúčastníte.


S pozdravem

Brambora nemytá.


P.S.: 5 odkazů kterým jste nerozuměl bylo směrováno na stejný web jen na jiné stránky.

  • POZOR, tato technika může vyústit v mnoho zpětnovazebních e-malů.
  • Opravdový mistr dokáže touto technikou nasrat člověka natolik, že mu již dotyčný nepošle žádný e-mail v odpověď.
6. Uvádějte nepravdivá tvrzení, která není možné ověřit. Jako důvod vaši neschopnosti a lenosti citujte jiné lidi a jejich tvrzení parafrázujte tak, aby vyznělo, že imbecil je vlastně adresát, když "všichni ostatní tvrdí" opak.

například: Bylo mi řečeno, že ...(snůška zhovadilých výmyslů světících prostředky), Dostal jsem reakce, které jsou zcela opačné; Rád bych zdůraznil, že ostatní říkali...(výmysl blablablabba ještě větší výmysl blabla).

7. Dejte si na čas. Nic nenasere adresáta tak, jako když mu den před deadlinem napíšete, že pro něj máte hotové to co po vás chtěl. Nejen, že on už pravděpodobně našel jiné řešení, ale navíc v něm vzbudíte pocit viny, že jste dělali zbytečnou práci.
  • Tyto e-maily posílejte i když jste ve skutečnosti nic nevytvořili a nic nepřipravili. Tréning je otcem mistrů.

Žádné komentáře:

Okomentovat