čtvrtek 22. března 2012

Smoking break at Ubisoft

Konečně i do Rumunska zavítalo jaro. Dokonce jsem dnes ani nevytáhl bundu ze šatníku a do práce šel pěkně v mikině a triku. Za ty 3 dlouhé, chmurné a studené měsíce tady v Bukurešti jsem skoro zapomněl jak slunce vypadá a jak nádherný pocit to je nechat se hřát jeho paprsky...

Je to fajn, ale s nárůstem slunečných dnů taky roste teplota na pracovišti a to znamená, že se v práci potím jako ten vepř. Máme tady sice super-luxusní klimatizované pracoviště, ale ta technicky vypiplaná věc co tu nazývají "air-conditioning" začne pracovat až od příštího měsíce. JJ, je to tak, na budget se hledí všude. Co naplat, aby se mi trenky úplně nepřilepily k zadnici chodím během přestávek alespoň na malou procházku po Ubi.

Designované přestávky, přesně jak doktor předepsal, 10 minut každou hodinu, si však neužívám sám, ale společně se všemi kolegy testery. Naneštěstí téměř všichni tady holdují tabáku. Jejich desetiminutovka se nerovná příjemné procházce na provětrání zapařených partií, ale hektickému bafaní cigaretového kouře v domnění, že se jim pak bude pařit lépe.

Kouří se tu absolutně všude. Před vchodem, ve vyčleněných prostorách, dokonce i na požárním schodišti, na které vede vstup přes dveře s nápisem "Nekouřit". Kdykoliv jdu do práce nebo z práce vítá mě notorický známý odér levného tabáku značky KENT.

Kolega Alessandro, který zaskočil z Itálie na překlad GRFS, si přivezl vlastní zásobu oblíbeného tabáku Mac Baren. A kromě toho, že ten tabák náramně voní, Alessandro jej skladuje ve svém koženém pouzdře lososové barvy aby vydržel déle čerstvý. Kouření je pro něj prostě vášní a bez odpolední poobědové cigarety se neobejde.

Zkrátka den v Ubisoftu z pohledu kuřáka...

9:00 - Práce volá, ale ještě než se posadíme za stroje, dáme jedno před budovou. Cosmin je v Ubisoftu nováček, ale před prací si vychutná jednu a někdy i dvě cigaretky. Společně s kávou ho to prý dostatečně připraví na pracovní shon. Tedy, tak to alespoň bylo doposud. V Ubisoftu pracuje celý jeden den a já ho načapal, jak bafá před prací v jeho první den. Přeji mu hodně štěstí v jeho budoucí kariéře testera :-)


9:50 - Uf, myslel jsem, že tu první hodinu nepřežiju. Beru mikinu a jdu na čouda. A nejsem sám, Radu-Dumitru Barbosa, kolega z QC-LOCalization si spokojeně vykračuje na čmouda před Ubi. Je mu 24 let, k testování her měl vždycky blízko, protože paření je jeho koníčkem. Ubisoft ho nalákal na využití oblíbeného jazyka - Němčiny. To bylo v červnu roku 2010. Teď testuje Ghost Recon Future Soldier a o přestávkách chodí kouřit Kentky před Ubi.


10:50 - Konečně pauzička na cigárko, ať mi nikdo nevykládá, že pohled na staveniště a tabáček je ztráta času. Pánové z developer testing týmu si dopřávají tento výhled každou přestávku. Když se jich ptám, jak dlouho pracují v Ubi, oplácí mi otázkou na moje zařazení. Zjišťují, že dělám na testování jazykových verzí...a první co z nich vypadne po tomhle zjištění je jméno naší kolegyně. Oni ani nevědí, kde sedíme, ale přehled o pěkných bábovkách mají perfektní. Takže hned rozjíždíme debatu na toto sexy téma:-)



12:15 - 5 minutek do konce pauzy. Oběd ještě nestačil zaparkovat v žaludku, ale vředy už očekávají dávku nikotinu.

13:50 - Dneska jsem se rozhodl, že kouření nadobro nechám, takže odpolední cigárko už není na programu dne.

14:50 - Jdu si zapálit, nebo ten krám rozkopu a tuhle zpropadenou verzi hry taky.


15:50 - Já prostě nemůžu bez té cigarety vydržet, ale co mě láká ještě víc je ten příjemný pokec s kolegy.

16:50 - Ještě hodinku a valim dom.


17: 50 - Dneska padla, takže poslední cigárko na balkonu, kde se nesmí kouřit a frnk HOME.



Tak se mějte a zase někdy příště...dáme cigárko;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat