středa 8. února 2012

Bucharest in daily motion - denní život v Bukurešti 1

Je zima, mrzne až praští, sluníčka pomálu. Nejlepší čas zalézt ke kompíku a něco na něm dělat. Kromě pořádného paření, které si užívám v práci dosytosti, jsem se rozhodl, že vás budu zásobovat aktuálními postřehy, zajímavostmi a komentáři dění v Bukurešti, kolem mě. Když budete hodní, přidám i pěkné foto:-)

A jelikož jsme na dvoujazyčném blogu, upřímně mám problém přepínat z jednoho jazyku do druhého, přičemž se do nich sáčkuje ještě ten třetí, budou příspěvky psány v jazyku, který aktuálně dominuje mým hemisférám.

Pro dnešek dostanete tak maximálně po papuli, protože jsem přišel pozdě do worku a nemůžu se vypisovat, musím jít pařit...pracovně samozřejmě! Proč jsem přišel pozdě se dozvíte v některém z následujících dílů, takže stay tuned...

Sushi night minulou sobotu

Žádné komentáře:

Okomentovat